Mei

星期二, 7月 07, 2009

小小休

7月7 日, 今日起香港好多地方都要收膠袋費, $0.5一個, wow~平日都會放n個袋仔0係手袋0既我, 又唔會覺得根新奇, 不過真係要預備多d。仲有啊, 今日起開始放個小假抖抖, yeah!
由原本5月打算放, 拖下拖下到成7月先放, 本身唔打算花太多錢travel (真係幾窮>_<), 所以打算假期主要在港hea, 抽幾日出個短trip扮relax就算, 遲d再去遠d~~~同行的人轉完又轉, 最後維持原判, 希望平平安安, 開開心心。唔知之後會點呢?
其實我好少由星期2開始放假, 不過因為上星期三放左日七一假, 未搞晒d野, 同埋諗住傾埋題目先放, 幫輕下老細啦。點知唔齊腳, 傾唔成。一個因為牙痛入左廠scan下有無事, 另一個又話病, 唉。
今日真係激親, 其實上星期五對方「知會」我佢要放假, 我已經覺得好funny, 其實放假好少事, 我亦相信老細會俾, 不過好多野唔係你話ok就ok, 其實而家大部份公司都係做滿1年先可以放大假、同埋要1個月通知, 我唔知公司入職0個張contract有無列明, 不過呢d幾乎係約定俗成, 仲要我地公司已經笠flexible, 係有得傾, 但唔係早一二星期弓前講就太遲, 如果有特別野搞、唔夠人呢?我都講左老細應該俾, 對方仲要誨氣我, 話無人同佢講過要做滿1年同埋1個月前通知,我都話唔係唔俾, 係想提佢下次要早d, 重點係仲要賴無人講過, 自己唔識問咩! 諗起都嬲。
問心, 對佢算係係咁, 就算好多人對佢comment唔太好, 佢做野亦唔夠盡力、講左0既野又唔記得, 但我覺得佢對fashion仲有熱誠, 應該拯救到。但呢位同事keep住工作態度同埋講野態度差0, 實在令人好有hard feeling, 愈來愈發現對佢太nice,對佢好亦唔會領情。好失望, 同事鼓勵我狂小一番, 我唔鍾意鬧人,唔好迫我。
眼訓, 早抖。^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home