Mei

星期二, 6月 09, 2009

星期一off~

星期一, 本來係最討厭的, 不過今日放無薪假, 當休息多日, 感覺良好, he~ 不過明天開始又係灰, 因為今個星期將會好忙, 有個晨早預知0既大feature要做, 加上要開始不停打電話 "R"野, 係狂"R", 同事Iris講得無錯, 呢d應該係sales做先0岩, 成個program都應該係, 點解我地要負責大部份最困難的部份?算啦, 無答案的, 我知道。
今日比原定時間遲左起身, 所以比較趕, 趕住食個快lunch, 再趕住去睇LV展覽, 夜晚就同老朋友慶祝生日。今次算係早左好多慶祝, 無辦法啦, 人大左, 時間更難就, 平時成日要人地等真係唔好意思, 唔想又遲, 所以一知道約今日, 就mark左呢日放no paid leave啦。打邊爐, 食到勁飽, 壽飽唔係話好好食, 但一人一個感覺好sweet, 既然都食唔落蛋糕, 有個壽包撐下場都好。
一直覺得家境好、無憂無慮的好友, 原來亦正在面對逆境, 再次證明家家有本難唸的經。由細到大, 都覺得自己屋企好煩, 不過我都知個個屋企都係煩架喇, 唯有努力面對。
突然想起好多朋友, 對佢地0既關心都唔夠, 可能我根本唔夠時間去關心人。呢個係藉口嗎?我都唔知, 早前前輩好加結婚, 其實我係好想打電話去詳談,分享對方0既喜悅, 但係諗起太耐無contact,不知從何睿起,就猶豫了。有些朋友在讀書時代好friend的,後來失去聯絡->尋回-facebook見-仍然未見面聯絡, 好可惜, 但我真係唔夠時間。 但問心,有時返到屋企我都有幾多時間relax架, 不過返正常工的朋友早已安睡, contact條毛咩~~~又有些朋友, 你以為同佢幾friend, 原來只係一廂情願, 大話連篇, 其實好小事, 亦唔係太關我事, 關乎佢0既緋聞, 全世界都知, 明明係就係啦, 點解要話唔係, 我又唔係要拆散, 只係提醒佢0係唔適宜高調0既時候就要愛得低調, 呢頭話唔唔係, 0個頭又同緋聞對手渡假, 人人都知啦搞笑~感覺受騙……當然, 我咁大個人唔會因為呢d事而傷感, 係有d失望, 以為係friend, 原來係泛泛之交。不過都唔係第一次遇到呢d事, 睇開d啦, yeah!
朋友撩去韓國, 到底我想唔想去呢?未諗到喎。不過要等到11月,太耐喇,有無其他plan啊?~~~
好想離開香港抖下。

0 Comments:

發佈留言

<< Home