Mei

星期一, 5月 25, 2009

唔想用腦

今日, 本來想去整下個亂頭, 不過晏左起身, 夜晚又要造節, 所以都係無整。
繼而終於的起心肝將夏天衫拎出黎, 咁又一季, 時間過得好快。
好驚, 明明我向來對台式偶像導劇無咩感覺,但我竟然開始左集集追台劇嘅習慣。
令我呢幾個月逢星期日半夜都要追嘅係《敗犬女王》, 我唔識講點講要追。
只可以話, 最唔想用腦嘅時候, 除左可以聽我最鍾意嘅收音機, 就係睇無複雜情節,
唔使用腦去分析嘅綜合節目或劇集、笑片, 自從睇左《敗》, 就一直追喇,
可能因為阮經天真係幾ok, 而且鍾意《敗》嘅寫實, 亦唔似一般偶像劇咁誇張,荒謬。
不過諗真d, 世上邊有咁好嘅男人…係兩個, 邊有兩個咁好嘅男人……
睇多陣電視就去訓喇, 培養情緒去迎接最唔鍾意嘅星期一。

0 Comments:

發佈留言

<< Home