Mei

星期二, 6月 16, 2009

甜品惹的禍

應該係甜品惹的禍。
明明想食少d, 剛剛又食左個豆腐花。其實, 我鍾意咸多過甜, 不過, 總覺得食一餐飯, 要有甜品先圓滿,而且唔開心、又或者好relax時,都覺得係應該襯甜品的。加上, 同朋友食甜品又好開心口心呢, 點算……
不停落雨, 令人心煩。 上星期超忙, 昨晚亦要寫稿, 好彩搞掂晒, 雖然今日返工好攰、好呆, 不過感覺好relax。今個星期有同事放假, 可能都唔得閒得去邊, 應該ok0既。^^
今日放工, 食飽飯, 睇左陣電影, 感覺好hea, 唔錯。 有覺都唔訓, 其實好折墮, 但真係唔想訓、唔捨得訓。唔捨得,一來因為好enjoy hea的感覺、亦有好多野想做, 唔捨得, 因為有時都會驚, 訓左, 起唔到身。真架, 世事難料, 萬一有日訓左醒唔番, 咩都無, 唔知會點。 曾經講過, 早前有過唔太熟的中學同學0係睡夢中去世, 令我更加明白, 人生的無常, 有時0係facebook見到佢老公的留言, 真係好心嗡, 我唔識佢, 未見過, 不過文字中就feel到無限思念。生離死別, 真係好可怕。我未經歷過, 當然唔希望經歷, 不過, 避到嗎?我當然希望, 所以愛我, 或我愛的人, 都長命百歲。
前排斷斷續續地在短時間追晒40集《長腿叔叔》, 睇完感覺有d空虛添……如果, 世上真係有好似長腿叔叔咁0既人、應該係話咁好0既男人, 就好喇, 不過我都無茱迪咁善良……所以都係唔好諗咁多。咪偽囉, 人地孤兒咁慘都係咁生活, 我好應該滿足,雖然係卡通, 不過我都知呢個世界有好多灰到爆0既事發生。從來, 世界係無公平0既, 我明白, 所以我只可以努力, 用實力為自己爭取、平反。
竟然…0係無為意可能當時人會睇我個blog0既情況下, 0係blog凌講當時人, 都唔記得佢知我有寫blog, haha。不過其實都唔緊要0既,我唔係講壞話, 講心入面諗0既野, 真心話而已。當然,我唔希望人地有hard feeling。一切, 都係出於好意, 客觀與主觀參半,朋友, 就是要直接。現實中,中直接不了, 0係blog度直接,都可以吧。希望無傷害任何人, 其實,係唔應該理人地太多野0既。
爭拗, 通常源於誤會, 其實我無咁衰的, 唔好成日誤會我。
又亂up左一輪~話時話, 好多人話《香港亂x》好睇, 我睇左一陣, 都幾搞笑, 不過得閒再詳睇啦。早抖!

0 Comments:

發佈留言

<< Home