Mei

星期日, 11月 15, 2009

就快放假~

其實都好"早"喇~不過因為睇戲睇到晏左, 總想hea陣先訓。雖然我好眼訓, 因為屋企樓下裝修, 係, 又鑽喇, 今朝係0係又sleep又醒0既情況下休息, 即係唔太休到息。

睇左《2012》,講真有d位真係幾誇張, 不過我都明白我係睇緊戲, 無辦法啦, 但好睇過《明日之後》囉我覺得。有同事好認為世界末日係2012年0既事, 我就覺得應該係幾十年後0既事, 可能到我5,6十歲0個陣啦, 呢個亦係其中一個我唔想生仔0既原因, 呢個世界愈來愈差, 生佢, 可能即係害左佢。

我下星期放幾日假喇~因為好友要清假, 終於下決心互相遷就, 發動歷史性的小學秋季大旅行, 原本只打算chi星期六日放兩、三日假, 不過因為上個月老細放假時太太太辛苦, 我決定俾自己休息多幾日, 對上一次放大假係7月, 好似近近地, 不過我又唔係放好多日, 唔算過份啦, 人黎架嘛~當然要休息啦。短短4日去晒上海、蘇州、杭州,好似都幾趕, 有fd放唔到多日, 無辦法啦, 我都幾鍾意上海, 今次經一經過都好, 蘇州、杭州0既風景應該幾靚掛, 好想relax下, 睇下靚景,希望一切順利啦。返黎香港第2日仲要參加公司十週年晚會, 為左抽獎, 一定要去, haha! 老實講我覺得自己唔算好貪心0既人, 不過唔憤氣lor,做左幾年一次獎都抽唔到~唔憤氣唔憤氣唔憤氣!我要中獎啊今次!
早前有好友自己去左台灣旅行, 真有型, 仲send左張明信片俾我, 一d都唔老土, 好sweet, 好warm, thanks alot! 自己去旅行, 其實都幾好, 有更多時間、空間去體驗, 不過有時我都會怕寂寞。

終於請到人喇, 同事間又有喜訊, 我都戥大家開心, 點解我未有呢?失望有dd啦, 不過可能一早唔抱太大期望, 又唔會太upset, 希望快d加人工啦, 小小都好啦。有時真係覺得, 返工有太多野兼顧好煩, 自己0既工作, 所謂下屬0既工作, 仲有同事間相處技巧、仲有超on9的account policies……好麻煩, EQ再高,都有太多野要應付。雖然我而家亦成日安慰自己, 老細已經比以前好一千培, 工作亦無咁多……不過有時諗, 就算老細好左好多, 我同佢依然好似唔識咁, 極大隔閡, 好多野都要收風收番黎先知, 真係無咩歸屬感。加上公司愈來愈假仁假義0既人, 就算呢幾年學識左好假咁面對工作上遇到0既人, 但係對於一d欺善怕惡、只睇著數0既同公司的人, 見親就好想打鑊佢。有人話過, 可能因為我唔識收買人心, 唔識同有用0既人扮fd, 所以有d人會當我無到。挑, 我做咩要討好你, 做咩要收買你?不知所謂, 我唔鍾意就係唔鍾意你, 對住呢d人, 我都懶得假。呻下0者, 打份工0者, 我都唔想麻煩。

就快又到聖誕, 我鍾意聖誕,節架, 總覺得好warm, 不過又好怕聖誕節周圍都係人, 又係時候plan下聖誕做咩好, 不過都唔知邊日有假放, 到時先算啦。
Oh~去sleep~早抖!

0 Comments:

發佈留言

<< Home