Mei

星期三, 9月 23, 2009

生日9月 ~字

3/9-8/9出左trip, trip前trip後忙到pk, 返黎無耐趕住做埋手頭上工作慶生日, 十分充實。
多謝所有有心人, even係有或無心的sms/facebook message, really thanks alot!
講過好多次, 人大左, 對生日唔會有太多期望, 開開心心又唔忙就得架喇。
點知, 今年生日,星期一, 請左假, 竟然8號風球, pk「巨爵」, 令我節目大亂, 算啦, 希望唔lucky 0既事已經夠晒、到頂, 好運快d黎啦~btw, 我上幾期中過2注20蚊六合彩,今期又中左20蚊, 應該有好運黎緊喇~yeah!
其實今年生日都算好平淡, 平淡都係好事, 總之見到想見0既人就夠喇, 再見多d就好喇。^^
以前多公司有多d稱得上朋友0既同事, 會一齊慶祝下, 呢幾年都無咩lu, 上年同前年都好似有0既, 不過感覺同以前好唔同, 今年同事話買cake返黎切, 我都唔想佢搞咁多野, 可能叫其他人一齊切, 根本無人想join, haha! 結果同事第2日都係買左個cake賀賀我, 自己組人唔齊, 算啦, 2個人切1個cake, 好sweet啊頂!
今年其中一個生日願望, 真係希望瘦番d, 因為真係肥左好多, 我明知的, 雖然我係肥底, 不過以前係小肥, 而家係好肥, 唔掂啊~唔知由幾時開始, 應該係成日食宵夜0個排, 慘~今日同fd msn時講起,佢先至好唔好意思咁講「你真係肥左好多啊﹗」當然唔會怪佢, 當頭棒喝就真, 真係要好好plan下點搞。人大左, 太肥都唔健康。
原來我係農曆8月17生日,阿媽昆我係8月16日,頂~~~

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

sorry 媚 sent左個咁毒既sms 比你,當時都仲未3號風,下晝我就知lai野,你咒我啦


1:42 上午  
Blogger Mei said...

Crazy,有咩所謂。^^

12:43 下午  

發佈留言

<< Home