Mei

星期四, 4月 10, 2008

小小

隔了一陣子沒蒲頭,唔係因為忙於執包袱。
其實0個日之後,知道老細唔係因為留我而俾好offer的,而係一早已經申請並confirmed,同某些朋友傾過後,都係拎埋應得0既野先。我唔覺得自己純粹為錢,我諗,係為啖氣,為呢幾年取回公道。雖然對於公司仍有好多不滿,不過,留多一陣吧,當我幫手供晒屋企層樓,我就可以更自由喇。學阿邊個話齋,呢個年紀轉行都唔算好遲0既。係lor,有心唔怕遲。
不過,今日正式收信,原來offer又唔係真係咁好,哈哈,中計了。是但啦,叫做再有小小進步。
明天早起,去沖涼先。

0 Comments:

發佈留言

<< Home