Mei

星期日, 3月 16, 2008

決定

又有好一段日子無寫blog了,呢幾說話出現過好多次。嘻。今日算是relax的一天,只係有d攰,而家靜靜地寫blog,聽下收音機,都算relax。
早幾日收到朋友的來電,提我4月11日去飲,提我收帖,亦提埋我,原本我係伴娘。
係啊,原本我係佢0既伴娘。一個原本以為只能做同事的人,慢慢變成朋友,甚至係0個種覺得就算少見,都keep到心領0既朋友。上年收到對方0既good news,當時開心,邀做被伴娘時,一方面開心,一方面擔心自己太忙、太肥,但心想仲有成年,可能到她結婚時可減肥成功、甚至唔係做緊呢份工。日子一日一日咁過,繼續忙、繼續肥0既我次次都就唔0岩時間fitting,傾婚事細節,逐漸變成想逃避面對。後來一段日子,準新娘無再催我,我估佢已經搵左另一個人replace我喇,直至前幾日的來電,我知伴娘另有其人了,鬆一口氣,同時亦好唔開心。相信準新娘未必會知我對呢件事耿耿於懷,因為我食言了,成年以來我一樣忙忙忙,忽略了很多人。
可能就係因為呢件事,令我認為plan左好耐0既計劃唔可以再拖,所以剛剛的星期5,我遞左辭職信。未搵工架,因為根本無時間搵。我只想好好休息,繼而好好搵工,轉工又好,轉行又好,總之要改變。因為我唔係想扭升職力薪,我係想stop,所以一方面怕老細唔留,另一方面更怕佢留我。結果一如所料,老細有挽留,俾多兩日我諗諗。條件同我之前諗0既相差不大,不過真正要去決定是,仍然令人好忐忑。我好想有人俾意見我,不過我知點都係靠自己。只係估唔到,會令佢咁唔開心。好多野,我明白0既,付出左,當然希望有回報,特別係當有d一直被認為唔得0既人都可以做到,點解自己唔得,我明白0既。只能講句,呢個世界係唔公平0既。好多野,在心中,希望你明白。
好耐未試過星期日出外工作,好彩只係出去一陣,希望順利。
日子過得真係快,剛剛有好友又生日了,MoMo,Happy Birthday,wish u all the best﹗
我要好好諗下野,訓喇﹗^___^

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

永遠支持你呀.........你要努力呀...我佑你一定得.....我會幫你留意住facebk 架啦...哈哈哈哈

nga

11:29 下午  
Anonymous 匿名 said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

6:57 上午  
Anonymous 匿名 said...

媚:
價值觀係自已定o既, 而且不斷咁變更, 都係為o左令自已、身邊o既人得到幸福快樂。既然下定決心就比自已一個機會, 豁o左出去咩都有可能, 你為呢份工作豁出去咁多次, 點解唔為自己做d野呢。

1:15 下午  

發佈留言

<< Home